Höst-syndromet

Ursäkta mig för dålig uppdatering men jag har varken haft tid eller ork.
Veckan har hittils varit otroligt höst-aktig. Vad jag menar med det är humöret, det svänger upp och ner och man kan bli lite höst-depp. Det har även drabbat mig, har varit så hilma trött och på dåligt humör nu några dagar så jag har bokat en tid hos Hälsosmedjan för ansiktsbehandling och halvkroppsmassage imorgon, det ska bli riktigt skönt att få slappna av och bara få vara själv och tänka lite.

Eftersom jag faktiskt sitter här och tycker lite synd om mig själv som har deppat ner mig en smula, har jag också hittat en riktigt rolig sak som jag har tänkt beställa, nämligen linser.
Det är något som kallas för "Cirkel linser" och är färglinser men med en kant längst ut så att ögonen ser lite större ut, jag hoppas verkligen att det kommer passa. Jag är nämligen lite rädd att dom inte ska göra det eftersom jag har beställt vanliga färglinser förut och de vill gärna lysa igenom så jag fick jätteknepig färg längst in. Nåja, måste ha mammas personnummer innan jag beställer ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0