Nu ska jag baka

André ringde nyss och sjöng för mig i telefonen, sött!
Kommit hem från skolan för ett tag sen, eller gymnasiemässan. Det var kul och sjukt goda exotiska frukter vi serverade, träffade massor med folk jag inte sett på jättelänge och det var askul! Vi severade också smoothie (?) som var supersur efetrsom den endast innehöll naturell yoghurt och bär, men efter att alla grimascheade och slängde dem hela tiden var vi tvungna att blanda ut den med lite socker, och det blev jättegott! Wooken var också super, jag tror att Matilda åt 7 skålar om jag minns rätt, nice!
Nu ska jag:
  • Duscha
  • Städa
  • Lyssna på musik
  • Baka
  • Fixa, fixa, fixa..

    Lägger upp lite bilder från idag, och även en "Dagens outfit", haha!




Kommentarer
Postat av: keela

aaw, vad du är snäll :) tack!

2010-10-12 @ 23:47:48
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0